DES DEL MICROCOSMOS DE LA ROVIRA ROJA
26-01-2015 12:37
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El llibre 'Vida quotidiana a l'Alt Penedès (1870-2000). Des del microcosmos de la Rovira Roja (Sant Martí Sarroca)' ja ha sortit d'impremta i ja s'ha presentat als micromecenes que han fet possible la seva publicació. El llibre que mostra la manera de viure i treballar de les darreres generacions al medi rural de l'Alt Penedès a partir del nucli de la Rovira Roja de Sant Martí Sarroca. Montserrat Sala ha aplegat durant anys testimonis, fotografies i documents que conformen un treball etnogràfic únic i rigorós. El passat divendres 9 de gener es va presentar l'obra en un acte a Sant Martí Sarroca a tots els micromecenes que l'han fet possible.
L'autora és Montserrat Sala i Figueras, mestra jubilada de la Rovira Roja, que ha estat aplegant durant anys testimonis i documents que ens parlen de la vida rural a l'Alt Penedès des de finals del segle XIX i tot el segle XX. El resultat és un treball etnogràfic únic i rigorós en format de llibre que mostra com han viscut i treballat les darreres generacions en aquesta comarca a partir del barri natal de l'autora.
El llibre es pot comprar als següents establiments:
Sant Martí Sarroca: Pujadó, Cal Llauner i dalt el castell.
Vilafranca: La Puntual, l'Odissea, Cuscó i Vinseum.
Barcelona: Llibreria Canela (C/ Aragó, 77)
PUBLICITAT
PUBLICITAT