NEGOCIS
09-03-2015 18:11
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El Sitges Convention Bureau (Sitges CB), programa dedicat al Turisme de negocis de l’Agència de Promoció Turisme de Sitges, viatja aquesta setmana, amb representants de l’Hotel Dolce i Melia Sitges, a Dubai per participar en un M&I Fòrum centrat en el mercat europeu. Els dies 24 i 25 de març també participarà a la Fira Meedex a París.
El Pla d’accions del Sitges CB ha comptat amb un intens mes de febrer amb propostes per atraure el turisme de congressos. En el marc dels workshops professionals, el Sitges CB va assistir, del 5 al 8 de febrer, a Confec Red, amb Dolce Sitges. La trobada, que va tenir lloc a Montecarlo, s’adreça exclusivament al mercat britànic, primer generador de reunions i convencions a la vila. Durant el workshop diferents cites individuals van servir al Sitges CB per presentar la seva oferta a 22 organitzadors de reunions.
El tàndem Sitges CB i Dolce Sitges ha tingut presència també al workshop professional The Meeting Space Forum a Cannes. La trobada s’ha adreçat exclusivament al mercat europeu, més concretament a organitzadors de reunions del Regne Unit, Alemanya i Països Nòrdics que són els mercats prioritaris per a Sitges. La presentació de l’oferta local a la trobada ha resultat en peticions potencials tant per aquest any com per al 2016.
Les accions del Sitges CB el mes de febrer han incidit també en les presentacions de la vila com a destinació de turisme de negocis. El programa de Turisme de Sitges ha participat al Master Meating a les localitats Zurich i Stuttgart, els dies 24 i 25 de febrer, amb dues presentacions que han servit tant al Sitges CB, com a altres 20 destinacions espanyoles, per donar a conèixer l’oferta relacionada amb el Turisme de Reunions. Organitzat per l’Spain Convention Bureau amb el suport de Turespaña, les presentacions al Master Meating han consistit en un taller de tapes conjunt entre representants de les destinacions i de les agències organitzadores, en què primer es presentava l’oferta local.
PUBLICITAT
PUBLICITAT