DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

TAEKWONDO

Els Olímpics del Vendrell al campionat de Catalunya de tècnica i pumse


Redacció El Vendrell

11-03-2015 17:14

Eix. Els Olímpics del Vendrell

El passat 8 de març es va celebrar  al complex esportiu de la Mrar Bella, Barcelona, el campionat de Catalunya de tècnica i pumse,  ha estat una competició amb molt nivell, els nostres Olímpics han fet una gran representació, tot i no haver aconseguit podium els alumnes han arribat a la final i han realitzat un bon treball.

Van participar al campionat: Elena Navarro Hervas, Gloria Ruiz Navarro, Claudia Martínez Sánchez, Daniel Cardenas Polonio, Luar Jaén Solé, Francisco Pascual Roldán, David Pascual Roldán, Óscar Pascual Dionisio, Íker Sánchez Obregón, Josep María Fernández Mendoza, David Ruiz Navarro.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.