PLA D'ACCIÓ MUNICIPAL
18-03-2015 17:23
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
L'Ajuntament de Cunit ha donat per finalitzada l'obra d'acondicionament del cèntric Parquing de Les Oliveres. Aquesta actuació s'ha emmarcat en el Pla d'Acció Municipal de la Diputació de Tarragona, de la qual ha rebut la totalitat del finançament del seu cost que ha ascendit a 147.357, 04€.
El parquing consta de 83 places per a vehicles i l'accés als vehicles s'obrirà en els propers dies. S'ha creat una rampa d'accés per l'Av de la Font, un accés per a l'entrada i sortida de vehicles i un altre per a vianants. També s'ha instal·lat mobiliari urbà i una petita zona de jocs infantils.
Julio Ramon, regidor d'Urbanisme, Obres i Habitatge, ha manifestat que "l'acondicionament d'aquest terreny era una assignatura pendent que hem pogut realitzar gràcies al suport econòmic de la Diputació de Tarragona. Una nova fita aconseguida en benefici de tot el municipi i amb 3 accessos diferents. Avui el municipi compta amb una zona d'aparcament en bones condicions i gratuïta. A més, hem respectat amb especial cura la desena d'oliveres que hi havia abans d'iniciar les obres".
PUBLICITAT
PUBLICITAT