PUBLICITAT
PATROCINAT PER BANC SABADELL
20-03-2015 20:52
L’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació, AMIC, en col·laboració amb la Xarxa Vives d’Universitats, convoca un premi de recerca en Nous Models de Negoci per a empreses de Periodisme de Proximitat, amb el patrocini de Banc Sabadell.
El premi es dirigeix a docents, investigadors i estudiants de doctorat de les Facultats de Ciències de la Comunicació dels territoris de parla catalana i està destinat a abordar qualsevol qüestió relacionada amb els models de negoci de les empreses catalanes de mitjans de proximitat en totes les seves vessants, però sempre amb la inclusió dels mitjans digitals i la premsa de proximitat, gratuïta o de pagament.
El jurat valorarà especialment els enfocaments i les temàtiques més innovadores:
-Anàlisi estratègica de l’edició, des de la confecció d’un mitjà fins a la producció del mateix, sigui imprès, en línia o en qualsevol altre difusió.
-Anàlisi dels criteris i habilitats per editar i produir informació tant per la banda de les rutines de producció de l’emissor com de les característiques dels targets receptors.
-Innovació i emprenedoria en l’empresa de comunicació: emprendre nous projectes d’informació des d’una organització o de forma autònoma que siguin una aportació innovadora a la societat.
-Anàlisi dels mercats de comunicació: entendre els canvis en els mercats, les sensibilitats culturals del país i les tecnologies de la comunicació que tenen relació amb la feina de casa i el periodisme de proximitat.
El termini per presentar projectes finalitza el 15 de maig.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT