PUBLICITAT
RENFE I ADIF
26-03-2015 17:34
Conscient de la necessitat de millorar els actuals aparcaments de l’estació de tren, l’alcalde de Gelida Lluís Valls va reunir-se amb els responsables de RENFE i ADIF per presentar-los la memòria valorada de les obres d’adequació de l’aparcament de RENFE i per tractar els termes de la cessió dels terrenys propietat de l’empresa ferroviària.
Durant la reunió s’han concretat alguns aspectes tècnics que haurà de recollir el projecte constructiu i les condicions del conveni de cessió. Com a pas previ a qualsevol altra acció, cal redactar i aprovar el projecte i posteriorment formalitzar el conveni.
Les obres (pavimentació, enllumenat, clavegueram i senyalització) afectarien els terrenys de les dues franges que en l’actualitat s’utilitzen com a aparcament: la plataforma inferior situada al costat de l’estació que pertany a RENFE i la plataforma superior, propietat de l’Ajuntament.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT