ESPORT ESCOLAR
27-04-2015 18:12
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Els alumnes de l'escola Cossetània en categoria masculina i també en femenina han estat els guanyadors del torneig escolar 6&6 Cruyff Court, celebrat divendres a Vilanova i la Geltrú. Els altres dos finalistes van ser l'equip masculí de l'escola Llebetx, i l'equip femení de l'escola l'Aragai.Finalistes categoria femenina
El 17 d'abril es van jugar les fases eliminatòries amb la participació d'equips,tant femenins com masculins, de les escoles San Jordi, Llebetx, Aragai, Canigó, escola Pia i Cossetània.Finalistes categoria masculina
Els dos equips han guanyat la possibilitat de disputar la fase final del Campionat de Catalunya, que se celebrarà un any més a Igualada el 17 de maig. En aquesta final també hi participaran els equips guanyadors dels altres municipis catalans que disposen de camps de futbol Cruyff i que són Igualada, Reus, El Vendrell, Mollerussa, Sant Boi i Barcelona.
Els equips guanyadors de la fase catalana representaran a Catalunya en el Campionat Mundial, que aquest any se celebra a Igualada, els dies 20 i 21 de juny, on s'enfrontaran a les seleccions de la resta del món.
La celebració d'aquest torneig neix l'any 2010 fruit d'un conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i la Fundació Johan Cruyff, per la construcció d'un camp de futbol de gespa artificial a la ciutat. El conveni establia el compromís de dinamitzar aquest espai amb un seguit d'activitats, amb l'objectiu de fomentar l'esport entre infants i joves. Des d'aquell moment l'organització de la competició es fa en col·laboració amb el Consell Esportiu del Garraf.
PUBLICITAT
PUBLICITAT