Vegueria del Penedès

RUGBI PLATJA

3a edició del torneig internacional de rugbi platja


Redacció Vilanova i la Geltrú

04-06-2015 13:09

El torneig, que en aquesta edició obre les seves activitats a tot el públic, comptarà amb equips d'alt nivell esportiu

Eix. Imatge d'arxiu

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El dissabte 13 de juny la platja del Far serà l'escenari de la tercera edició del Torneig Internacional de Rugby Platja, organitzat per Elipsa Food i amb el suport de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú.

Com ja va succeir en les anteriors edicions, la prova reunirà al voltant de 700 jugadors i jugadores de rugby, en les categories de cadets, sènior masculí, sènior femení i veterans. En total són 40 equips, procedents de diferents països europeus, entre els quals destaquen els representants francesos de la USAP de Perpinyà, Carcasona, Toulon o Avinyò, entre d'altres.

Una de les particularitats d'aquest any és la possibilitat que el públic assistent pugui prendre part a les activitats que s'han organitzat al voltant del torneig, que es desenvoluparà des de les onze del matí fins les set de la tarda. Per això compten amb la col·laboració de diferents entitats com el CEM Parc del Garraf, que organitza sessions de Beach Zumba i Sh'Bam Dancing, el Xiringuito del Trillas, on s'hi farà una barbacoa, i les actuacions del grup de cheerleaders, BCN Cheer, i del grup de batucada Kaboa. 

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.