Vegueria del Penedès

HAVANA XICA

El restaurant El Creuer presenta el Festival Internacional del Bolero a ritme cubà


Jofre Toledano Vilanova i la Geltrú

10-06-2015 18:21

El restaurant vilanoví organitzarà durant l'estiu nits de cabaret cubà al nou espai Havana Xica

www.ireneperaire.com. Presentació del III Festival Ron Palma Mulata del Bolero

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El restaurant El Creuer va acollir dimarts al vespre la presentació del III Festival Internacional del Bolero. Aquest festival se celebrarà al club Jamboree de Barcelona del 12 al 20 de juny. Durant l’acte també es van presentar les nits cubanes que se celebraran a partir del 19 de juny als jardins del restaurant vilanoví, a l’espai L’Havana Xica.

Els divendres, dissabtes i diumenges dels mesos d’estiu se celebrarà el show Tropicalia, un homenatge al famós cabaret cubà Tropicana que aquest any compleix 75 anys. La presentació d’aquest show serà el 17 de juny al Jamboree de Barcelona i entra dins dels actes del III Festival Internacional del Bolero.

L’acte va començar amb un aperitiu als jardins d’El Creuer, va continuar amb la presentació del festival i les nits cubanes a la zona de L’Havana Xica i seguidament els convidats van poder gaudir d’un sopar on les cultures catalanes i cubanes es van barrejar en forma de plats. La vetllada va acabar amb actuacions en directe dels cantants presents al Gato Tuerto.

En la presentació hi eren presents els dos directors del festival, Yanni Munujos i Pere Pons. També tres artistes destacats del bolero cubà que actuen en el festival: Elsa Rivero, Telva Rojas i Yuro Leiva. I no podia faltar l’amfitrió, Antonio Barroso, director d’El Creuer i precursor de la recuperació de la cultura cubana a la capital del Garraf. Barroso va voler donar les gràcies al festival per confiar en L’Havana Xica. I va destacar la importància que va tenir la cultura cubana a Vilanova.


 

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.