BÀSQUET
14-09-2015 9:51
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El proper dissabte l’AB Vendrell encetarà, una nova temporada, la setena consecutiva, a la màxima categoria del bàsquet català, la Copa Catalunya, i ho farà a la pista d’un nouvingut a la categoria, el conjunt de l’AESE.
Els vendrellencs buscaran la primera victòria del curs, en una temporada on els del Baix Penedès volen aspirar alguna cosa més que la permanència, tot i que el primer objectiu serà lligar-la, per pensar en fites més altes, en una categoria sempre molt competitiva i de molt nivell.
Els homes de Dani Ventosa van tancar la pretemporada amb un triomf al trofeu Ciutat de Tortosa, per 76-78 davant el Cantaires Tortosa que ha de donar confiança de cara al debut en la lliga aquest dissabte.
PUBLICITAT
PUBLICITAT