DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

BÀSQUET

L'AB Vendrell enceta la competició aquest dissabte a la pista de l'AESE


Carles Ambrona El Vendrell

14-09-2015 9:51

En aquesta nova temporada, els taronges volen aspirar alguna cosa més que la permanència

Imatge d'arxiu. Eix

El proper dissabte l’AB Vendrell encetarà, una nova temporada, la setena consecutiva, a la màxima categoria del bàsquet català, la Copa Catalunya, i ho farà a la pista d’un nouvingut a la categoria, el conjunt de l’AESE.

Els vendrellencs buscaran la primera victòria del curs, en una temporada on els del Baix Penedès volen aspirar alguna cosa més que la permanència, tot i que el primer objectiu serà lligar-la, per pensar en fites més altes, en una categoria sempre molt competitiva i de molt nivell.

Els homes de Dani Ventosa van tancar la pretemporada amb un triomf al trofeu Ciutat de Tortosa, per 76-78 davant el Cantaires Tortosa que ha de donar confiança de cara al debut en la lliga aquest dissabte. 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.