ELECCIONS 27-S
22-09-2015 18:58
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El candidat per Ciutadans a Tarragona, Matías Alonso, ha reivindicat la construcció de l'autovia A-7 tant pel tram nord, des d'Altafulla fins al Baix Penedès com pel tram de les Terres de l'Ebre, com a alternativa a l'autopista de peatge i per reduir la sinistralitat a l'N-340. Amb tot, mentre no es faci aquesta carretera, Alonso ha demanat la gratuïtat de l'AP-7 entre l'Hospitalet de l'Infant (Baix Camp) i Vinaròs (Baix Maestrat), així com allargar el tram que ja és gratuït entre Salou i Torredembarra (Tarragonès) fins al peatge del Vendrell. D'altra banda, el candidat, durant un debat-col·loqui a Tortosa, s'ha mostrat contrari a la divisió territorial de Catalunya en vegueries.
Matías Alonso ha assegurat que el seu model es divideix en tres nivells: ajuntaments, Generalitat i administració de l'Estat, i que no es preveu "en cap cas" les vegueries. "Sí que volem estar més a prop de la gent i això no és crear estructures hipertrofiades i amb molt de greix i poc múscul", ha etzibat.
PUBLICITAT
PUBLICITAT