CAMÍ DE LES PECES
25-09-2015 11:59
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Els Mossos d'esquadra estan investigant l'assalt violent que ha patit una dona de 82 anys a Albinyana (Baix Penedès). Els fets es van produir el passat 18 de setembre a primera hora del matí. La víctima caminava sola per l'antic Camí de les Peces, en una zona poc transitada que condueix al cementiri municipal i, de sobte, va ser agredida per un home.
Segons han confirmat els Mossos d'esquadra a l'ACN, l'anciana no duia cap objecte de valor, de manera que mantenen diverses hipòtesi obertes per determinar el motiu de l'assalt. Fonts policials no detallen si la víctima va patir ferides greus i asseguren que continua "molt atordida", recuperant-se de l'ensurt. Els Mossos treballen per detenir l'agressor.
PUBLICITAT
PUBLICITAT