DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

TEATRE NACIONAL

Vilafranca se suma a una nova edició del club de lectura "Llegir teatre"


Redacció Vilafranca del Penedès

21-10-2015 13:09

La finalitat d'aquest club sobre textos teatrals és la voluntat de contribuir a la formació dels espectadors

La Biblioteca Torras i Bages de Vilafranca i el teatre Cal Bolet participen en la nova edició del projecte Llegir el Teatre,  que consistirà en set sessions, de novembre a juny, i que es duran a terme a L’Escorxador. En aquestes sessions s’analitzaran els textos de set de les obres de la programació del Teatre Nacional de Catalunya. Els clubs de lectura de teatre són fruit de la col·laboració entre el Teatre Nacional de Catalunya i el Servei de Biblioteques del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

La finalitat d'aquest club sobre textos teatrals és la voluntat de contribuir a la formació dels espectadors per refinar-ne la qualitat de recepció, i propiciar un major grau d'exigència artística i d'implicació ciutadana respecte al fet teatral i cultural en general.

El club de lectura consistirà en set sessions, de novembre a juny, que es duran a terme a L’Escorxador, on s'analitzaran els textos de set de les obres de la programació del TNC i també algunes claus dels muntatges. Valeri Laguna, persona molt vinculada al teatre, serà l'encarregat de conduir i dinamitzar aquest nou club. La primera trobada serà el dia 11 de novembre, a dos quarts de vuit del vespre a l’Escorxador i es llegirà l'obra Molt soroll per no res de William Shakespeare.

Per poder-hi participar cal inscriure's a la Biblioteca Torras i Bages a partir del dilluns 19 d’octubre i fins al 31 d'octubre. Les places són limitades i s'adjudicaran per ordre d'inscripció. Els participants del club gaudiran d'un descompte en l'adquisició de les entrades del TNC i altres avantatges, que properament seran detallats.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.