DIPUTACIÓ DE TARRAGONA
24-11-2015 20:09
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
"Costa Daurada. Un lloc súper!" és la nova campanya de promoció de la marca Costa Daurada, que servirà per promocionar aquesta destinació durant els propers anys. Els nens i les seves experiències al nostre territori són els protagonistes d'aquesta iniciativa, ideada per potenciar la marca turística com a destinació familiar. De fet, la difusió de la Costa Daurada com a destinació de turisme familiar és una de les apostes estratègiques del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona. Així ho han explicat aquest migdia en roda de premsa el president delegat, Martí Carnicer.
La campanya d'enguany és una continuació de l'anterior, "Costa Daurada. On neixen els teus somnis", en la qual ja es comptava amb els nens com a protagonistes. No obstant això, en aquest cas, el concepte se centra en les experiències i vivències dels infants, explicades a través del seu propi testimoni. La campanya destaca els múltiples atractius del territori amb el text dels anuncis, a través de quatre àmbits ben diferenciats: litoral, natura-interior, gastronomia i patrimoni, amb al·lusions a les platges, a PortAventura, a la cuina, a les activitats de lleure i esportives, o a les festes i recreacions de caire històric.
La campanya es difondrà als mercats català, estatal i internacional, tant en mitjans gràfics (premsa i revistes) com en suport on-line. A més, se'n faran adaptacions a través de campanyes conjuntes amb els operadors turístics i altres empreses del sector, també a escala estatal i internacional. Els quatre anuncis inclouen la icona Kids Friendly, que reflecteix el caire familiar de la destinació vacacional.
PUBLICITAT
PUBLICITAT