DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SÍMBOL LOCAL

La ventada d'aquest dilluns acaba amb la històrica 'palmera torta' de Sitges


ACN Sitges

11-01-2016 16:42

Es tracta d'un exemplar centenari d'uns vint metres d'alçada i una genuïna curvatura

La copa de la palmera de la plaça de l'Ajuntament de Sitges, caiguda a terra, l'11 de gener de 2016. Ajuntament de Sitges

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

La resistència de la històrica palmera de la plaça de l'Ajuntament de Sitges ha arribat al seu límit. Les fortes ràfegues de vent d'aquest dilluns han trencat i han fet caure la copa de la palmera. Es tracta d'un exemplar centenari d'una alçada espectacular d'uns vint metres i una genuïna curvatura del tronc que l'havia convertit en un dels símbols de la vila per als veïns del municipi. Tant és així que fins i tot una associació cultural per al foment de la música pop, rock i folk de Sitges havia adoptat el nom de 'La Palmera Torta'. L'Ajuntament de Sitges ha informat a través de les xarxes socials que tot i la destrossa no s'han hagut de lamentar danys personals.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.