JUDO
02-03-2016 10:34
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El diumenge 28 de febrer de 2016 va tenir lloc el Campionat Interclub Provincial de Judo per equips en les categories benjamí i aleví, al pavelló municipal d'esports de l'av. Camp d'Esports.
Hi van participar un total de 130 judoques d'arreu de la província, entre els quals hi havien 3 equips del Club Judo El Vendrell.
Després d'aquesta jornada del diumenge, els diferents judoques realitzaran una següent jornada o fase al mes d'abril.
Xavier López, entrenador del Club Judo Vendrell, va estar molt satifet de poder organitzar aquesta jornada interclub al Vendrell, ja que a banda de permetre que els judoques vendrellencs poguessin competir al Vendrell, també és un campionat que ha ajudat, una vegada més, a promocionar aquest esport al municipi.
PUBLICITAT
PUBLICITAT