Vegueria del Penedès

FIRA D'ABRIL

C’s Cunit lamenta que el govern local suspengui la Fira d'Abril per 'falta d'organització'


Ciutadans Cunit Cunit

14-04-2016 17:06

La portaveu de C’s a Cunit, Esther Otero, assegura que suspendre la fira és “un greu perjudici econòmic i social per a Cunit” i ha instat al govern local a “donar una explicació oficial”

Fira d'Abril de Cunit. Eix

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

La portaveu de Ciutadans (C's) a Cunit, Esther Otero, ha titllat de “irresponsabilitat” la suspensió de la fira d'Abril 2016 a Cunit per part de l'equip de govern local. I ha lamentat que “la falta d'organització del govern municipal hagi arruïnat un dels esdeveniments més importants i multitudinaris del municipi”.

La portaveu de C’s, ha recordat que “la fira d'Abril de Cunit es celebra des de fa més de vint anys” i que “durant quatre dies, milers de turistes i visitants activen el comerç local aportant importants beneficis econòmics”. Per això, ha assegurat que “la suspensió de la fira és un greu perjudici social i econòmic per a Cunit”. I ha instat a l'equip de govern a “donar una explicació oficial”.

Esther Otero ha criticat també que “el govern local decideixi substituir la Fira d'Abril per la ‘Festa del Sentiment Andalús’” i que “es deixin de costat aspectes com la promoció del municipi o l'impacte econòmic”. I ha assegurat que “la fira d'Abril va molt més allà d'una simple reivindicació cultural com pretén fer veure el govern de Cunit”.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.