Vegueria del Penedès

APTA PER AL CONSUM HUMÀ

CASSA garanteix que l’aigua subministrada a Castellví de la Marca compleix totes les exigències sanitàries


CASSA Castellví de la Marca

28-04-2016 21:32

Tots els resultats obtinguts confirmen que l’aigua compleix tots els paràmetres legals i sanitaris que garanteixen que es tracta d’un recurs segur per a la població

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Arran de les notícies sorgides en les últimes hores sobre una possible contaminació de pous al municipi de Castellví de la Marca, CASSA vol posar de manifest que es tracta d’informacions relatives a captacions d’aigua privades, localitzades en la zona de Cal Farines, i que en cap cas fan referència a l’aigua subministrada a través de la xarxa municipal. En aquest sentit, CASSA garanteix que l’aigua subministrada al municipi compleix totes les exigències sanitàries i és, per tant, apta per al consum humà.

L’aigua que se subministra als habitatges de Castellví de la Marca procedeix tant de recursos propis com d’aportacions externes al municipi. CASSA realitza un control exhaustiu de la qualitat de l’aigua subministrada, mitjançant una programació analítica aprovada per l’Agència de Salut Pública. Durant el 2015, es van portar a terme 17 analítiques (2 completes, 7 de control i 8 més específiques sobre nitrats), 8 més de les que exigeix el RD 140/2003. En el que portem de 2016, ja s’han efectuat 7 analítiques. Tots els resultats obtinguts confirmen que l’aigua compleix tots els paràmetres legals i sanitaris que garanteixen que es tracta d’un recurs segur per a la població.

CASSA publica els resultats de les analítiques d’aigua efectuades a Castellví de la Marca al portal web del SINAC, el Sistema d’Informació Nacional d’Aigües de Consum que gestiona el Ministeri de Sanitat. L’accés als resultats de les analítiques és públic a través de l’adreça web http://sinac.msc.es/SinacV2/.

La companyia d’aigües CASSA disposa d’un telèfon d’atenció al client disponible les 24 hores i els 365 dies l’any, el 900 878 583, i d’un perfil de Twitter, @GrupCASSA, on s’informa de les principals avaries i es dóna resposta a les inquietuds i consultes dels usuaris.
 

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.