CINQUENA EDICIÓ DEL FÒRUM
16-05-2016 9:27
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Vilafranca del Penedès acull aquests dies la V Trobada del Fòrum Mundial de Cooperatives Vitivinícoles, que va centrar la seva primera jornada en una visita tècnica a la planta de Cevipe l'Arboç durant el matí. A les 19:30 hores s'ha fet la recepció oficial a l'Ajuntament de Vilafranca del Penedès als membres participants a la V Trobada. Per part de l'Ajuntament hi han participat Aureli Ruiz, segon Tinent d'Alcalde i regidor d'Hisenda, Joan Manel Montfort, regidor de Promoció econòmica. També hi ha pres part Antoni Díaz, Secretari general d'indústria agroalimentària de la Generalitat de Catalunya i per part del govern argentí, Enrique Vaquié, ministre d'Infraestructures i Energia de Mendoza; Míriam Gallardo, presidenta del Consejo Departamental de Maipú; Matías Carambula, Director General de l'Agencia de desarrollo rural del Gobierno de Canelones, Uruguai.
Xavier Farré, president de l'executiu de Cevipe i organitzador de la V Trobada, ha destacat la importància d'aquest esdevenimenti de la necessitat de parlar i compartir informació i experiències entre cooperatives perquè "o ens unim, o competim" ha sentenciat. Per la seva banda, Joan Manel Montfort ha destacat el fet que es celebri aquest event a Vilafranca, "posicionant novament la ciutat capital del vi al món".
Durant el matí, els integrants de les diferents delegacios han visitat la planta de Cevipe L'Arboç que compta amb la tecnologia més avançada per a l'elaboració de vins. Durant la visita han conversat amb els tècnics i enòlegs i intercanviant opinions i punts de vista.
PUBLICITAT
PUBLICITAT