PUBLICITAT
FIRES I FESTES DE MAIG
20-05-2016 Última revisió: 21-05-2016 17:56
Al punt de les 12 del migdia s’han inaugurat un any més les Fires i Festes de Maig o dels Enamorats de Vilafranca del Penedès al recinte firal de la Zona Esportiva. La inauguració ha estat precedida enguany, i com a novetat, del pregó que ha estat pronunciat a l’Auditori municipal per Xavier i Sergi Torres, xefs del restaurant “Dos Cielos” de Barcelona, amb una estrella Michelin.
La inauguració, amb el clàssic tall de cinta, ha anat a càrrec de l’Alcalde de Vilafranca, Pere Regull, membres de consistori, alcaldes i autoritats comarcals i els pregoners Xavier i Sergi Torres.
En declaracions després de la inauguració i abans de fer el recorregut pels diferents estands del recinte firal, l’Alcalde Regull remarcava la importància del contacte humà a l’hora d’establir una relació comercial. “Avui en dia es pot comprar de tot per Internet, però el contacte entre venedor i comprador és fonamental encara en la nostra societat. Segur que passejant per les fires trobem moltes coses que encara ens poden sorprendre”, afirmava l’Alcalde.
Les Fires de Maig de Vilafranca es tancaran diumenge dia 22 de maig, a les 21,30h.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT