Vegueria del Penedès

HOQUEI PATINS

Resultats de la 30èna i darrera jornada de l'OK Lliga Masculina


Llorens Mateo Vilanova i la Geltrú

04-06-2016 Última revisió: 05-06-2016 23:48

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

OK LLIGA MASCULINA – JORNADA 30 i última

H.C. LICEO  5 - C.P. VIC  5

REUS DEPORTIU 9 - MORITZ VENDRELL 4

CG SOFTWARE LLEIDA 2 - FC BARCELONA LASSA 6

ENRILE PAS ALCOI  5 - IGUALADA H.C 3

C.H. CALDES 7 - C.E NOIA FREIXENET 3

C.P. CERCEDA 2 - C.P. CALAFELL TOT L’ ANY 3

C.P. VOLTREGÀ 4 - C.H. LLORET VILA ESPORTIVA 3

SHUM BALDER TECNICA 5 - C.P. VILAFRANCA 6

Amb aquests resultats el Reus jugarà la Lliga Europa junt amb el Barça, Vic i Liceo, mentre el Vendrell ho farà en la Copa de la CERS amb el Vilafranca, Noia, Igualada i Caldes.

El Lloret, que semblava el favorit per mantenir la categoria, és finalment el que ha baixat a la Primera Nacional al tenir un gol average perdut amb el Lleida, tot i que aquest també ha perdut amb el Barça.

El Lloret acompanya al Calafell i al Shum en el descens.

L’Alcoi que sols podia guanyar i esperar a la resta de resultats ho ha aconseguit malgrat que fins a pocs minuts del final era qui perdia la categoria.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.