CURSA
19-07-2016 15:55
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Sota el lema “Fent km, fas escola” aquest diumenge 17 de juliol de 2016 els carrers del Vendrell tornaven a acollir la tradicional Cursa Popular Vila del Vendrell organitzada per la Regidoria d’Esports i el Club Runners El Vendrell.
El caràcter solidari de la cursa va fomentar que a la plaça Tobies, punt de sortida i arribada dels corredors, es visqués un ambient d’esport en família. Tots els corredors, grans i petits, van fer la seva contribució d’un donatiu voluntari. En total es van recollir 433€ que el regidor d’Esports, Ferran Trillas va lliurar al president del Club Runners El Vendrell, Pablo Sanchís per tal de poder becar a nens i nenes del Club Runners El Vendrell que per motius econòmics tenen dificultats per practicar l’atletisme.
Van participar uns 300 corredors de les diferents edats, entre masculins i femenins. Dels participants de la cursa infantil de 350 m, Jose Sánchez i Marta Gutierrez, ambdós del Club Runners El Vendrell, van ser els guanyadors.
En la cursa de 700 m, creuaven en primera posició la línia de meta Macani Oliveres i Griselda Serret del Club Runners El Vendrell.
Pel que fa a la darrera prova infantil, de 3 km, els guanyadors van ser Mohamed Amid del Club Runners El Vendrell i Marta Hita.
En la prova Open de 6 kilòmetres els diferents corredors van completar dues voltes al circuit, animats en tot moment pels vendrellencs que no es van voler perdre un dels clàssics esportius de la nostra vila i dels actes previs que fan olorar que la Festa Major de Santa Anna ja està aprop. Els guanyadors van ser Naufel Errani del FC barcelona i Nenche Kvoven de Noruega, en les respectives categories masculina i femenina. En aquesta prova els corredors locals també van tenir el seu reconeixement, els primers en arribar a meta van ser Salomó Guinovart del Club RunBikes (masculí) i Margarita Muñoz (femení).
El lliurament de premis va comptar amb la presència de l’alcalde del Vendrell Matí Carnicer, del regidor d’Esports Ferran Trillas i del president del Club Runners El Vendrell Pablo Sanchís.
Des de l’organització s’agraeix i es felicita la tasca realitzada per tots els voluntaris, que sense ells no hagués estat possible organitzar aquest acte i també agrair la solidaritat i participació de tots els corredors que no van voler faltar en aquesta 38a Cursa Popular Vila del Vendrell. També s’agraeix la col.laboració dels patrocinadors: Festuc, Intersport, Telepizza, Fundació Ametller, Dipsa, Impremta Ramon, Goolmania, Running Filipides, Base Esports Picnic, Ca La Maria, Caves Miriam Buitrago i l’Ajuntament de l’Arboç.
Ferran Trillas, regidor d’Esports del Vendrell va agrair l’esportivitat i solidaritat de tots els corredors i al Club Runners El Vendrell la seva implicació en l’organització de la cursa i que amb “fent km, fas escola” sigui un impuls més per fer més gran l’atletisme al Vendrell i que cap nen/a es quedi sense fer l’esport que més li agradi.
CLASSIFICACIÓ
350 m Masculí:
1r José Sanchez (Runners El Vendrell)
2n David Martín (Running Valladolid)
3r Ivan Hugo (L’Arboç)
350 m Femení:
1a Marta Gutierrez (Runners El Vendrell)
2a Aya Ahabarouch (El Vendrell)
3a Kaukan Ahabarouch (El vendrell)
700 m Masculí
1r Macani Oliveres (Runners El Vendrell)
2n Aleix Seve (CE Penedès)
3r Joan Bataller (El Vendrell)
700 m Femení:
1a Griselda Serret (Runners El Vendrell)
2a Anna Bataller (El Vendrell)
3a Johanne Hay Opsahl (Noruega)
3 KM Masculí:
1r Mohamed Amid (Runners El Vendrell)
2n Senú Oliveres (Runners El Vendrell)
3r Acraf El Jilali (Runners El Vendrell)
3 KM Femení:
1a Marta Hita
6 KM Masculí:
1r Naoufel Erraqui (FC Barcelona)
2n Victor Campos (Barcelona)
3r Miguel Alonso De los Santos (Runners El Vendrell)
6 KM Femení:
1a Nenche Kvoven (Noruega)
2a Laura Esther Rios (Sant Pere de Ribes)
3a Neus Pardo (Calafell)
PUBLICITAT
PUBLICITAT