PUBLICITAT
PATINATGE ARTÍSTIC
25-07-2016 20:51
El patinador del Club Patí Calafell Sergi Bonsoms Mestres ha competit els dies 22 i 23 de juliol al Campionat d’Espanya sènior de patinatge artístic celebrat a Mollerusa.
Divendres el Sergi va executar un disc curt espectacular, amb un triple Lutz perfecte, i que el situava en un provisional quart lloc, que dissabte va confirmar en realitzar un disc llarg molt complet. Una posició molt meritòria i celebrada tenint en compte que debutava en la categoria sènior i l’alt nivell dels rivals.
Les tres primeres posicions del podi les van ocupar el patinador del Foment Cardoní Pere Marsinyach amb medalla d’or, la plata se la va endur el també debutant Sergio Canales del UP Rivas, i la tercera posició va ser per Llorenç Alvarez, del CPA Ripollet, molt regular en tota la competició.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT