DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

PATINATGE ARTÍSTIC

En Sergi Bonsoms del CP Calafell 7è al Campionat d’Europa


Redacció Calafell

07-09-2016 10:14

Sergi Bonsoms. Eix

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Aquest dissabte ha acabat el Campionat d’Europa, en les categories de júnior i sènior, de patinatge artístic a la ciutat alemanya de Fribugo.

En Sergi Bonsoms patinador del CP Calafell hi ha participat amb un molt bon treball quedant en la 7a posició. Tot i que els anys 2014 i 2015 (medalla de bronze) ja va participar en aquest campionat dins la categoria júnior, aquest any ha competit en categoria sènior per primera vegada, al costat de patinadors amb molta experiència. El jove patinador va ser seleccionat per la Federació Catalana de Patinatge donat el bon resultat obtingut a l’últim campionat d’Espanya, en el qual va quedar en 4a posició.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.