BTT
20-09-2016 19:35
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El Club de bicicleta tot terreny Metalbikers de Vilafranca del Penedès organitza el proper dissabte 1 d’octubre la 10a edició de la Volta Penedès. L'itinerari transcorrerà per camins i corriols dels diferents paisatges del Gran Penedès, amb sortida i arribada a les Gunyoles (Avinyonet del Penedès).
Hi haurà dos recorreguts, un de curt de 52 km i un desnivell positiu acumulat de 1.250 m i un de llarg de 99 km i 2.300 m de desnivell positiu acumulat. En ambdós casos els participants han de portar el seu GPS i descarregar-se el track del recorregut que estarà disponible dos dies abans de la prova.
Hi haurà premi pels tres primers classificats de cada categoria: individual masculí, individual femení i per equips (només primer classificat). També hi haurà sorteig de regals, l’obsequi d’un pernil per l’equip més nombrós i dinar per a tots els participants. Enguany s’afegeix un nou premi pel primer Màster 40.
Donat que la Volta està d’aniversari en Arribas a la 10 edició per celebrar-ho tots els participants tindran la samarreta commemorativa com a obsequi.
Les persones interessades en participar-hi tenen temps de fer-ho fins dimarts 27 de setembre a través de la web.
PUBLICITAT
PUBLICITAT