DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ACCIDENT DE TRÀNSIT

Detingut un ciclista menor d'edat per agredir dos policies a Vilanova després d'un accident


Redacció Vilanova i la Geltrú

02-11-2016 13:46

Els agents van acudir a un accident entre una bicicleta i un ciclomotor però cap dels dos conductors van poder justificar la propietat dels vehicles

Imatge del carrer Recreo de Vilanova. Google Street View

La policia local de Vilanova va detenir dijous passat el conductor d'una bicicleta, un jove de 17 anys, que va agredir dos agents municipals que l'assistien després de partir un accident de trànsit. Segons fonts policials, la policia va ser alertada a les 11 de la nit d'un accident de circulació al carrer del Recreo, a l'altura de la Rasa d'en Miquelet, en el que es veuen involucrats un ciclomotor i una bicicleta.

Els agents van requerir la documentació dels vehicles implicats en l'accident, però de seguida es van adonar que cap dels dos conductors, que van resultar il·lesos, podien justificar-ne la propietat. El conductor de la bicicleta, menor d'edat, va reaccionar agredint als dos agents, per la qual cosa va ser detingut i posat a disposició judicial.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.