PUBLICITAT
RODALIES
02-11-2016 14:10
El gestor ferroviari Adif ha adjudicat tres contractes per valor de 2,2 milions d'euros per realitzar millores als sistemes d'electrificació de la xarxa de Rodalies a la demarcació de Barcelona. Del total d'inversió, 1,2 milions d'euros es destinaran a renovar el fil de contacte -el cable conductor suspès de la catenària que permet alimentar d'energia els trens- en 51punts del tram Sants-Sant Vicenç de Calders per les línies de Vilanova i la Geltrú (Garraf) i Vilafranca del Penedès (Alt Penedès). Aquesta actuació s'ha adjudicat a l'empresa Control i Montajes Industriales i té un termini d'execució aproximat de sis mesos. El milió d'euros restant es destinarà a la modernització de les subestacions elèctriques de Vilanova i la Geltrú i Pineda de Mar (Maresme). Les obres, adjudicades a les empreses Construcciones Instalación y Tracción i Electren, s'allargaran uns 12 mesos.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT