DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ROBATORI

Un avi de La Collada, víctima d'un robatori pel mètode de l'"abraçada"


Redacció Vilanova i la Geltrú

02-11-2016 14:33

Dues dones van sostreure-li una cadena d'or que duia penjada al coll

Campanya dels Mossos d'Esquadra contra els robatoris pel mètode de l'abraçada. Mossos d'Esquadra

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Un avi de La Collada va ser víctima d'un robatori aquest dilluns pel procediment de l'abraçada. Segons ha explicat la policia local de Vilanova, poc abans de la una del migdia, un home d'avançada edat va ser víctima d'un robatori per procediment delictiu.

Els fets van passar a l'avinguda de la Collada, quan l'home va ser "abraçat" per dues dones, moment en què van aprofitar per sostreure-li una cadena d'or que duia penjada al coll.

La Policia Local de Vilanova i la Geltrú alerta d'aquest procediment delictiu del qual són víctimes les persones de més edat i els recomana evitar el contacte físic amb gent desconeguda.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.