A PARTIR DEL DILLUNS 28
16-11-2016 20:03
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
A partir del dilluns 28 de novembre, data d’entrada en funcionament del nou Centre d’Atenció Primària Vilafranca Nord, també es posaran en funcionament dues noves parades de les línies 1 i 2 del bus urbà de Vilafranca per donar servei als usuaris i usuàries del nou equipament sanitari.
Així, s’habilitarà una nova parada de la Línia 1 (línia vermella) a l’avinguda de la Pelegrina, just abans de la rotonda av. Pelegrina/c. Igualada. En aquest punt pararan els busos cada hora i 40 minuts, en la franja de funcionament del bus urbà. Pel que fa a la Línia 2 (línia verda), s’habilita una nova parada al c/ Igualada, just davant de l’accés principal del nou CAP. En aquest punt l’horari d’aturada dels busos serà cada hora i 49 minuts.
PUBLICITAT
PUBLICITAT