PUBLICITAT
HOQUEI PATINS
20-12-2016 Última revisió: 21-12-2016 12:08
La FEP ha fet oficial que la seu de la Fase Final de la Copa del Rei de categoria masculina serà Alcobendas (Madrid) entre el 23 i 26 de febrer. A hores d'ara ja hi han set equips classificats, restant sols una plaça de les vuit previstes.
Per la seva part ja fa uns dies que es va adjudicar la Final a Quatre de la Copa de la Princesa per equips de Primera Nacional, serà a Sant Cugat els dies 11 i 12 de febrer, coincidint amb el 50è Aniversari del Club local.
Pel que fa a la Copa de la Reina serà a Lloret de Mar els dies 10,11 i 12 de març, per quart any seguit
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT