CENTRE DE NORMALITZACIÓ LINGÜÍSTICA
02-04-2017 21:18
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
ls alumnes dels cursos de català per a adults del Servei de Català del Garraf i Vilanova i la Geltrú estan convidats durant el mes d’abril a participar en la segona edició del concurs d’autobiografies lúdiques ‘A què jugaves quan eres petit?’. El termini de presentació de textos es tancarà el 3 de maig. A més, també hi podran participar els alumnes d’altres centres educatius, a partir de 16 anys.
En les autobiografies que es presentin, cal explicar alguns jocs o joguines que es recorden de la infantesa i fer una petita exposició sobre els beneficis de jugar o sobre algun joc que l’autor encara practiqui actualment. Tot plegat acompanyat d’una breu presentació personal i, si es vol, d’imatges dels jocs preferits. A més, hi ha previstes dues modalitats de participació: l’oral i l’escrita. Els detalls per participar-hi es poden consultar en les bases disponibles al web del CNL, al Servei de Català i a les botigues que col·laboren en aquesta activitat (Abacus Cooperativa, Chacón Joguines, Imaginarium i Juguettos).
Els premis seran, d'una banda, un joc en català per a cadascun dels autors de les quatre autobiografies més ben valorades, obsequi dels quatre establiments que hi donen suport i que participaran al mateix temps com a jurat del concurs i, d'una altra, la publicació dels escrits guardonats al web del CNL. Els treballs premiats es donaran a conèixer durant el mes de maig.
Aquesta activitat està emmarcada en la campanya de foment de l'ús de la llengua catalana en el lleure, la cultura i els jocs: "I tu, jugues en català?", creada per la Direcció General de Política Lingüística (DGPL) i impulsada pel Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL).
PUBLICITAT
PUBLICITAT