ATEMPTAT A LA CHAMPIONS
12-04-2017 17:31
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El futbolista penedesenc Marc Bartra abandonarà l'hospital les pròximes hores després de l'operació que ha tingut aquesta nit per una fractura de radi i per extreure-li fragments de vidre del braç. Bartra ha enviat un missatge de tranquil·litat als seus seguidors a través de les xarxes i ha animat el seu equip, el Borussia de Dortmund, que jugarà avui el partit d'anada dels quarts de final de la Lliga de Campions que es va susprendre per l'atac.
La policia germana ha detingut un sospitós de caire islamista radical per l'atemptat contra l'autobús de l'equip. La fiscalia ha assegurat que s'han investigat dos sospitosos de caire islamista radical i que un d'ells ha estat detingut.
PUBLICITAT
PUBLICITAT