DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

PLATÓ DE RODATGE

S'estrena el tràiler del nou film de Takashi Miike, rodat en gran part al Garraf (VÍDEO)


Redacció Vilanova i la Geltrú

03-05-2017 13:30

‘JoJo’s Bizarre Adventure: Diamond is unbreakable’ gira entorn la història de Josuke Higashikata, un estudiant d’institut amb súper poders

"

L'estació de Renfe, el passeig de Sitges, la plaça de la Vila de Vilanova. Aquests són alguns dels indrets més identificables al nou film del japonès Takashi Miike, que acaba d'estrenar ‘JoJo’s Bizarre Adventure: Diamond is unbreakable’, gravada en gran part a la comarca del Garraf. Es tracta de la primera col•laboració del guardonat Takashi Miike en l’adaptació d’una nova pel•lícula ‘live-action’, basada en l’obra d’Araki Hirohiko: ‘JoJo’s Bizarre Adventure: Diamond is unbreakable’. Una part de la pel•lícula està rodada al Japó, mentre que la resta es trasllada a Sitges, Vilanova i la Geltrú i Sant Pere de Ribes, Barcelona i Sant Pol de Mar.

La cinta gira entorn la història de Josuke Higashikata, un estudiant d’institut amb súper poders que lluitarà per protegir la ciutat japonesa Morio-cho. L'estrena al Japó serà el proper mes d'agost.

Takashi Miike és un dels directors de més renom dins el cinema fantàstic. Entre els reconeixements que ha rebut, hi ha el premi Màquina del Temps que l’any 2013 li va entregar el Festival de Cinema Fantàstic de Sitges.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.