DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CONFLICTE LABORAL

Continuen les mobilitzacions del personal de l’Ajuntament de Vilafranca


Redacció Vilafranca del Penedès

19-05-2017 9:36

Els sindicats demanen la mediació de l’alcalde Pere Regull en el conflicte laboral

Continuen les mobilitzacions del personal de l’Ajuntament de Vilafranca. EIX

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

La negociació del conveni col·lectiu i de l’acord de condicions del personal de l’Ajuntament de Vilafranca es troba en un punt de bloqueig. Fa un any i mig que s’està negociant sense arribar a un acord que permeti la seva aprovació i els sindicats han aixecat la veu novament aquesta setmana per desencallar el conflicte laboral.

Els sindicats plantegen una millora de la qualitat dels serveis municipals i proposen "elaborar un Pla estratègic de gestió de recursos humans basat en la valoració dels llocs de treball, la capacitació i formació, la demanda de serveis municipals, itineraris professionals i objectius". Aquest proposta no ha estat acceptada per a la representació del consistori, encara que durant aquest any i mig de negociacions sí que s'han arribat a acords puntuals: "hi ha uns punts molt importants i transcendents en desacord", lamenten els sindicats, que reclamen la mediació de l’alcalde per tal que faciliti el desbloqueig de la negociació.

Mentre no s’arribi a un acord, el personal continua mobilitzant-se, d’acord amb el mandat de l’assemblea general.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.