PUBLICITAT
FESTA MAJOR
29-08-2017 17:12
Vols trobar més fàcilment les notícies d’Eix Diari a Google? Fes d’Eix Diari la teva font preferida a Google i no et perdis l’actualitat del territori.
El divendres, día 25 d’agost de 2017, va tenir lloc el veredicte del 2on. Concurs Fotogràfic de la Festa Major. El jurat ha estat integrat per Rosa Mª Farriol, Isidre Llobet i Xavier Abellán, que van atorgar els premis d’un total de 12 autors i 33 imatges.
Els guanyadors d'aquesta 2a. edició convocada pel Col·lectiu Fotogràfic Fotoítaca i Els Pabordes de Festa Major 2017 són:
• Primer premi: Joan Guasch amb la fotografia “Ball de Gitanes”
• Segon premi: Marga Serra amb la fotografia “Sorprenent”
• Tercer premi: Xavi Pascual amb la fotografía “Diables Caiguts”
El lliurament dels premis serà el proper divendres día 1 de setembre de 2017, a les 19 hores, a l’Oficina de Turisme, carrer Sant Sebastià, 11 “Espai Toc”, 08800 de Vilanova i la Geltrú.
L’exposició romandrà oberta al públic des del 29 d’ agost fins al día 2 de setembre de 2017.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT