DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Sitges celebra la tercera edició de les Jornades Solidàries


EL PUNT

09-10-2003 7:33


Sitges celebrarà les II Jornades Solidàries entre els dies 16 i 26 d'octubre. L'organització dels actes va a càrrec d'un grup de ciutadans i ciutadanes que pertanyen a diverses ONG de Sitges. Interculturalitat, integració... un repte per a tots és el lema de les jornades d'enguany. La inauguració de les dues exposició sobre els indígenes i el paper dels nens als conflictes serà la primera activitat, prevista per a les vuit del vespre del dia 16.
Una xerrada sobre la interculturalitat, la III Fira Intercultural i del comerç just o una xocolatada sobre el comerç just són els altres actes previstos els propers dies. Així mateix, les jornades comptaran amb un cinefòrum sota el títol La interculturalitat a través de la imatge cinematogràfica.
L'organització ha volgut comptar amb la participació de les escoles, per tal de «fer pedagogia» sobre la interculturalitat. Per això, els centres educatius rebran informació sobre la campanya Comerç amb justícia d'Intermón i impulsaran el concurs de dibuix Tots som diferents, però som iguals els propers dies. Una taula rodona clourà els actes solidaris d'enguany.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.