PUBLICITAT
SALUT MENTAL
10-10-2017 9:44
Després de reunir-nos les dues parts, des de les associacions ActivaMent Garraf-Penedès i Cineclub Sala1, hem arribat al consens de canviar la pel·lícula del dia Mundial de la Salut Mental, ja que la proposta escollida pel Cineclub Sala1 no era encertada per la celebració d'aquest dia.
El dia de la Salut Mental és un dia especial per les persones que han experimentat o patit un problema de salut mental. Per tant, és un dia que reivindica els seus drets en una societat que els discrimina.
La pel·lícula que vam proposar, representa una visió esbiaixada i distorsionada de què son les persones que porten un diagnòstic de salut mental. Per aquest motiu, projectarem una altra pel·lícula consensuada per les dues associacions.
Us convidem a tots i totes a acostar-vos al cinema.
També des d’ActivaMent Garraf-Penedès validem la vostra opinió.
I us donem les gracies per el vostre suport en la Lluita contra el Estigma, Autoestigma de la Societat..
ActivaMent Garraf-Penedès / Cine Club Sala1
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT