TRÀMITS I GESTIONS
01-11-2017 16:29
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
A dia d’avui, el 80% dels tràmits amb el Consell Comarcal es poden realitzar telemàticament. Implantar aquesta millora ha comportat molts mesos de preparació per adaptar les eines web i per definir detalladament cadascun dels prop de 100 tràmits que els diferents serveis del Consell Comarcal tenen disponibles per als ajuntaments, les entitats, les escoles, les empreses i la ciutadania en general.
Durant el mes d’octubre s’ha obert telemàticament la primera convocatòria de subvencions adreçada a entitats; a partir d’ara, totes les convocatòries públiques estaran disponibles al portal de Tràmits i Gestions del Consell Comarcal, que és accessible des de la seva pàgina web.
La tramitació electrònica estalvia els desplaçaments de la ciutadania per portar documentació al Registre del Consell Comarcal i és un servei obert 24 hores al dia dels 365 dies de l’any. L’Oficina d’Atenció Ciutadana del Consell Comarcal ha preparat i ampliat el seu personal per ajudar tothom qui ho necessiti, en aquest procés de canvi i de modernització en la relació amb l’Administració.
Ja fa més de 2 anys que el Consell Comarcal de l’Alt Penedès es relaciona electrònicament amb la resta d’administracions de Catalunya, a través de nombroses plataformes web. Això ha permès agilitar enormement les seves comunicacions i estalviar despeses d’enviament entre administracions.
Durant el mes de novembre està previst que es comenci a implantar també la gestió electrònica dels expedients administratius del Consell Comarcal, que a la llarga possibilitarà, entre d’altres, el seguiment dels expedients per part de les persones interessades a través de la carpeta ciutadana del portal de Tràmits i Gestions.
PUBLICITAT
PUBLICITAT