PUBLICITAT
GRAMMY 2018
28-11-2017 19:20
Jordi Savall està nominat als Premis Grammy 2018 en la categoria de Millor Compendi Clàssic per a 'Les rutes de l'esclavitud'. Es tracta d'una proposta multicultural que uneix els grups del músic igualadí, Hespèrion XXI i la Capella Reial de Catalunya, amb músics de Mali, Madagascar, el Marroc, Mèxic, el Brasil, l'Argentina i Veneçuela. 'Les rutes de l'esclavitud' és un recorregut musical que viatja a través de quatre segles i s'inspira en els cants i balls que feien els esclaus que van sortir d'Àfrica cap a Amèrica i les colònies europees. Savall competirà en aquesta categoria amb quatre projectes més. Els Premis Grammy 2018 s'han donat a conèixer aquest dimarts i les nominacions estan liderades per Jay-Z, Luis Fonsi i Bruno Mars. Els guardons arriben a la seva seixantena edició i es lliuraran el 28 de gener a Nova York.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT