ELECCIONS 21-D
14-12-2017 13:55
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Els Castellers de Vilafranca confien que la Junta Electoral obligui al PP a retirar les imatges de la colla utilitzades en un vídeo promocional de la marca Espanya i que el president del govern espanyol, Mariano Rajoy, va difondre a Twitter. El president dels Castellers de Vilafranca, Joan Badell, ha explicat que possiblement demà divendres la Junta Electoral Provincial doni resposta a la al·legació que han presentat reclamant la retirada de l'anunci per "ús indegut de la seva imatge". En aquest sentit, Badell ha recordat que el PP no els va demanar permís per utilitzar les imatges i que els Castellers de Vilafranca "no estan disposats a consentir" que els populars utilitzin la seva imatge "en benefici propi". Les imatges utilitzades són de la Diada de Sant Fèlix de l'any 2013 i són propietat de TVE a qui els Castellers de Vilafranca van cedir els drets en el seu moment.
En el vídeo de la polèmica, el PP utilitza un parell de segons d'imatges dels Castellers de Vilafranca amb la frase 'La personalitat que ens fa únics' per vendre la Marca Espanya.
Joan Badell ha afegit que, en principi, si la Junta Electoral no actua no emprendran cap més acció perquè el procés seria llarg i costós i "tampoc cal exagerar els fets". "El PP ha fet un ús indegut d'unes imatges i no estem d'acord en com ha procedit, però no creiem que puguem fer gaire cosa més", ha afegit.
El president dels verds ha recordat que com a colla no es posicionen a favor de cap partit polític, però sí en la defensa de la democràcia i de les institucions catalanes.
PUBLICITAT
PUBLICITAT