NATACIÓ
27-12-2017 10:54
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El dissabte 23 de desembre el Club Natació Vilanova va organitzar el seu trofeu a "l’exili" de Vilafranca del Penedès on va seguir amb la preparació encarada al primer quadrimestre de l'any 2018 amb la disputa del campionat estatal d'hivern a Màlaga i també estatal de llarga distància encara sense seu.
Malgrat les baixes l'equip es va posicionar 2n en la classificació per equips masculí i 3r en la classificació conjunta.
Es van aconseguir 8 nous rècords socials 4 d´ells en la cat 25+ del recent aterrat de USA Raul Colorado en els 100 m papallona, 400 m estils ind, 200 m estils ind i 100 m estils ind, 3 rècords més a càrrec del sorprenent David López a la cat. 40+ en els 50, 100 i 200 m braça i de la nova incorporació Luís José Escalona en els 100 m esquena de la cat 25+.
La classificació general individual de la competició va ser Rafael Cabanillas (CN Castalia-Castellón Costa de Azahar) i Ute Hasse (CN Jerez Màster) i pel que fa als nedadors locals per Francisco José Herrera i Elena Maria Palau (CN Vilanova).
Van prendre part 202 nedadors de 32 clubs d´arreu de Catalunya i de la resta de l’estat.
PUBLICITAT
PUBLICITAT