DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CRIM DEL FOIX

Investiguen si la detinguda pel crim de la Guàrdia Urbana va buscar un sicari per matar el seu exmarit des de la presó


ACN Vilanova i la Geltrú

29-12-2017 20:05

El jutge del Vendrell que porta el cas s'ha inhibit d'aquests fets perquè van passar al centre penitenciari de Wad-Ras, dins la competència dels jutjats de Barcelona

Pla mig de la detinguda pel crim del pantà de Foix, emmanillada i custodiada per una agent dels Mossos d'Esquadra, durant la recreació dels fets a cas

El jutjat d'instrucció número 2 d'El Vendrell ha investigat una denuncia contra Rosa Peral, la principal sospitosa pel crim de la Guàrdia Urbana de Barcelona, per haver buscat un sicari per matar el seu exmarit des de la presó de Wad-Ras. La dona estava ingressada en aquest centre penitenciari acusada d'assassinar al que llavors era la seva parella, que també era agent de la Guàrdia Urbana. El jutge del Vendrell que porta el cas de la Guàrdia Urbana de Barcelona s'ha inhibit d'aquests fets perquè van passar a Wad-Ras, dins la competència dels jutjats de Barcelona. Ara s'haurà de decidir quin jutjat se'n fa càrrec.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.