DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CURSA SOLIDÀRIA

1.749 persones participen a la mINI 10K i es recapten 4.300 euros amb finalitat solidària


Redacció Vilafranca del Penedès

29-01-2018 18:49

Cursa mINI 10K. Eix

Un total de 1.749 persones van participar ahir a la cursa mINI 10K que es va córrer just abans de la cursa 10K. Un total de 1.952 persones van fer una aportació com a col·laboració solidària, que es destinarà a l’Associació  #LOVERARE, per la recerca i els tractaments de les malalties minoritàries. La recaptació va ser d’un total de 4.300 euros.

Les samarretes de la cursa mINI10K es continuaran venent al preu de 2€ al Complex Aquàtic. La recaptació es continuarà destinant íntegrament a aquesta associació.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.