DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

NOVA LEGISLATURA

Torrent manté que Puigdemont és el candidat a la investidura després dels missatges a Comín


ACN Barcelona

01-02-2018 9:48

El president de la cambra evita valorar políticament una conversa privada i apunta que l'informe dels lletrats podria estar a punt per la Mesa de dimarts

El president del Parlament, Roger Torrent, compareix des del despatx d'audiències de la cambra, el 30 de gener de 2018. ACN

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

El president del Parlament, Roger Torrent, manté que Carles Puigdemont és el candidat a la investidura de la presidència de la Generalitat. Ho ha dit l'endemà que Telecinco difongués uns missatge de Puigdemont a Toni Comín en què assegurava que els havien "sacrificat". En una entrevista a RAC1 aquest dijous, Torrent ha evitat valorar políticament una conversa que emmarca "estrictament en l'àmbit privat" i ha insistit que hi haurà sessió d'investidura quan "es compleixin totes les garanties democràtiques i d'efectivitat". En aquest sentit ha afirmat que no serà el Tribunal Constitucional qui en marqui el calendari, sinó el Parlament, ja que considera que pertoca a la "negociació política" trobar la fórmula per garantir que Puigdemont es pugui sotmetre a una investidura "efectiva". Torrent ha apuntat que l'informe dels lletrats sobre el calendari podria estar a punt "segurament" per la Mesa de dimarts.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.