CANVI D'ESTACIÓ
16-03-2018 11:35
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La primavera arribarà a principis de la setmana que ve acompanyada d'una forta baixada de temperatures entre dilluns i dimecres, que comportarà glaçades entre moderades i fortes al Pirineu i entre febles i moderades a la resta de l'interior. Segons el Servei Meteorològic de Catalunya, arribarà una massa molt fred del nord d'Europa a partir de dilluns i dimecres i els models apunten a la caiguda de precipitacions a diversos sectors de Catalunya que al Pirineu serien en forma de neu, així com a fora de la serralada pirinenca, on la cota rondaria als 700 metres amb possibilitat d'arribar al prelitoral. A partir de dijous minvarà la possibilitat de precipitacions i s’iniciarà la recuperació de la temperatura.
Els models a mitjà termini encara mostren algunes discrepàncies sobre la situació meteorològica, per tant caldrà seguir amb atenció les següents actualitzacions de la predicció.
La primavera arribarà oficialment el dimarts 20 de març a un quart de sis de la tarda.
PUBLICITAT
PUBLICITAT