PUBLICITAT
NOVA ETAPA
16-03-2018 12:39
Davant la notícia que han publicat avui diversos mitjans de comunicació sobre la imminent compra de la majoria de capital del Grup Freixenet per part del grup alemany Henkell, CCOO manifestem que aquesta operació ha de garantir l’ocupació del grup, així com la consolidació d’un projecte industrial de futur.
Tant el Comitè d’Empresa com la Secció Sindical de CCOO de Freixenet han demanat una reunió de caràcter urgent a la direcció del grup perquè aquesta compleixi amb la seva obligació d’informar la representació dels treballadors i treballadores sobre aquesta operació de venda.
Així mateix, la federació CCOO d’Indústria, juntament amb la Secció Sindical de CCOO, coordinarem les accions oportunes davant de l’Administració i en el marc de coordinació sindical europeu per tal de garantir els objectius que ens hem marcat de consolidació de l’ocupació i del projecte industrial del Grup Freixenet en aquest nou escenari.
La nova situació de l’empresa líder del sector del cava, després de l’adquisició de Henkell, hauria de situar la DO en primera línia del mercat de vins espumosos a nivell mundial, revitalitzar el sector i generar oportunitats d’expansió i creixement de l’ocupació a la resta d’empreses del sector del cava.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT