PUBLICITAT
CANVI DE GOVERN?
25-05-2018 14:46
El president del govern espanyol, Mariano Rajoy, ha comparegut aquest divendres de manera extraordinària a La Moncloa per respondre a la presentació d’una moció de censura per part del PSOE que segons el seu criteri “debilita Espanya” i que respon als interessos personals de Pedro Sánchez, que vol ser president “a qualsevol preu i amb qui sigui”. Rajoy, que ha recordat que Sánchez només la podria fer prosperar amb el doble suport de Podem i Cs o bé amb les forces independentistes, ha respost negativament la demanda de Ciutadans de convocatòria d’eleccions anticipades. “Del que depengui de mi la legislatura durarà quatre anys”, ha afirmat tancant la porta a una convocatòria dels comicis. Ha ironitzat també que de nou el líder del PSOE pretengui governar “amb 84 escons” i ha rebatut recordant que la moció de censura ja s’ha traduït en una caiguda de la borsa i un augment de la prima de risc. Fonts del seu equip s’han mostrat desafiants amb Sánchez en conversa amb els periodistes: “Que presentin la moció de censura i ja veurem” –apuntaven- perquè “nosaltres hem guanyat la confiança de la cambra fa 72 hores al debat dels pressupostos” i “no hem de fer res”. “Qui ha de dir ara que farà és Sánchez, i qui està a examen és ell, el seu programa i els seus suports”, han sentenciat.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT