DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

PLA INUNCAT

Protecció Civil alerta de l'episodi de pluges intenses previst per a aquest diumenge


ACN Barcelona

03-06-2018 7:40

Hi ha risc d'acumulació d'aigua a les comarques del sud i del litoral de Tarragona

Protecció Civil ha activat la prealerta de l'Inuncat per l'episodi de pluges intenses previst per a aquest diumenge pel Servei Meteorològic de Catalunya, que també ha emès un avís per acumulació de pluja. S'esperen precipitacions que, des de primera hora del dia, fins a última de la tarda, escombraran Catalunya des del sud-oest cap al nord-oest. De fet, el risc per acumulació d'aigua es concentra a les comarques del sud i del litoral de Tarragona. Les precipitacions aniran acompanyades de tempesta i localment de calamarsa o pedra. A més, també s'esperen ratxes fortes de vent que poden ser superiors als 20mmm/30min o als 100mmm/24hores.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.