SOLIDARITAT
14-06-2018 14:50
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
D’acord amb l’operatiu coordinat per la vicepresidència del Govern d’Espanya per acollir als refugiats procedents del vaixell Aquarius, la Federación Española de Municipios y Provincias (FEMP), la Federació de Municipis de Catalunya (FMC) i altres Federacions territorials estan recollint les demandes d’acollida d’aquells municipis que reuneixin les condicions establertes a aquesta finalitat.
L’Ajuntament del Vendrell ha comunicat a l’FMC l’interès de formar part de la xarxa de municipis que integren aquest dispositiu per tal de contribuir a facilitar una resposta coordinada, ràpida i eficaç a aquest drama humanitari.
Des de la Regidoria de Serveis Socials s’està redactant la proposta de recursos disponibles i el nombre de persones que es podrien acollir.
PUBLICITAT
PUBLICITAT