PUBLICITAT
ATLETISME
18-06-2018 18:07
Èric Rossell va saltar ahir a Cambrils fins als 7,22m. Marca que el porta al 5è lloc en el rànquing català.
Per altre banda Xènia Benach a la mateixa prova, saltava 5,71m que representen nou rècord comarcal Sub20 i Absolut. També als 100mt, Xènia aconseguia rècord comarcal Sub20 al aturar el crono en 14"98.
Destacar també a la prova dels 110mt a Gavà, Miquel Compte que rebaixava el rècord comarcal Absolut fins als 15"51.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT